07 April 2010

parte de toamna 09

Am un fel ciudat de a incepe lucrurile.. formate din mai multe etape care curg de obicei intr-o anumita ordine.. eu la amestec, ca si cum as vrea sa incerc un puzzle. Intai imi creez urmarea unei stari dorite, presupuse, ca mai apoi sa ma intorc la o eventuala cauza care ar fi putut determina acea stare. O caut si incerc sa o traiesc in plan practic.

Si incercarea puzzle-ului e ca incercarea apei cu piciorul. In functie de situatie ori inoti in ea, ori nu.

Imi colorez coaja vietii ca si cum ar trebui sa fac o expozitie de oua vopsite de Paste. Dar Pastele e razlet prin viata… infig pioneza marcand o oarecare zi, incercand sa fiu constanta in exprimarea unor emotii pe care nu le am dar le-as putea avea.

2 comments:

Anonymous said...

Lesbos. Pathos.Logos.

Stefan said...

@Ruxy :oricat de complicate iti sunt gandurile, exprima-le simplu... mai simplu decat acum... cuceresti un munte nu cu un echipament sofisticat ci doar cu simpla ambitie
poate mai trec pe aici
k